Wednesday, February 17, 2010

COUNTDOWN wit ME~

*Dengan muke merah menahan marah aku menaip entry ne...urgh,i thought i can relax n type new post but broadband suck (see dun make me speak english!!!!) :~(

Hi pembaca!!!(klu ader,memandangkan i ne xler terkenal sgt)-sedih mokcik....xcually kepala ngah berdenyut2 sakit, untuk yg xtau aku ne ahli kelab kipas mati MIGRAIN. So mmg xsah la kirenyer klu dlm seminggu 2 xkena migrain kan. terharu??? kowang jgn lah terharu ngn semangat aku utk keep updatekan blog ne demi bahan santapan kowang(blushin*). Bukannyer apa, aku rase aku nak gak taip sumthing especially aper yg jadi lately ne c0z wat penat jer aku wat blog cecantik n mesra alam ne tp klu tulisnyer sejengkal dua wat ke ark??

Berbalik kite kepada tajuk besar (COUNTDOWN wit ME),yer2 tau kowang smua menantikan bunga api~tapi maaf la aku xsempat nak beli.Ish mulut kowang jgn jahat wow!-ader tau duit cume aku syg kowang n atas nasihat pakar,tahun ne bajet bunga api dipotong...aku nak beralih angin pula. Kali ne punyer entry akan ceritakan dengan gaya ala2 countdown la...Baru dangdut cikit, Selamat membaca ya :

(10)- C.U.T.I
Wah, setelah lama dinanti2kan akhirnya tibe. Bagaikan anak dara yg menanti teruna pujaan datang meminang jer aku rase. lama sungguh nak cuti, seminggu jer pun. last week 2 sangat memeritkan,bz nyer tuhan je la tau. Kena ge talk kat UKM la (interfaih council), presentationnyer la, test lagi. Huh! sebut pasal test mmg menyakitkan hati2 kami smua. Mana xyer En.attendance 2 bagi soalan mmg TERBAIK WoK!!!..geram tahap gaban aku dibuatnyer,sia2 jer aku stay up n bgun awal pagi tue alih2 tgk soalan mmg xder langsung dlm note dia..haih mentang2 la aku ne pelajar namanyer.(dah mule emo-so kena stop cter bout test). Plus ader la sedikit insiden2 cerekarama gak berlaku...maka bertambah2 la tekanan darah aku seperti GUNUNG BERAPI Indonesia tue...Namun wlupun sekian rupa,akhirnyer jumaat 2 dpt gak balik stlh siap kemas2 smua. Gembira xterkata. pendek kata whch panjang diam jer- {NO PLACE LIKE HOME!!!}

(9)- A.Q.L.A.N
Namanyer aqlan. Budaknyer sgt gembol n hensem persis anak kacukan mat salih. Gembira hati aku semenjak bibirnyer pandai bertutur kata ne tapi harus dijaga jua kerana sudah nampak bakatnyer yg suke megadu domba ngan bapak aku...panggil aku "jijah"..ish budak ne, nasib baek ko comel seprti aku klu x...ahahahahha.Jgn risau xder niat2 kekejaman kanak2 akan aku lakukan wlupun aku suke layan wrestling dulu(HANTU NE)."doooo yoooouuu smell what the ROCK is Cooking???"...aku mmg rindu ngn budak bertubuh kecil ne. oleh kerana rindu dah makin xterbendung,sampai je umah ari jumaat (12/2/2010) aku gagahkan diri yang penat lagi letih ingin dimanjakan drive ke pasar dulu bawak bonda tercinta membeli belah dipasar-tarik troli dh ala2 pramugari mas then ge umah angah utk berjmpa aqlan darwisy..Dah membesar rupanyer dia,dulu kecik skunk dh berjalan n mule bercakap..geram jer aku diwatnye-ne yang nak kawen cepat ne(ahahahaha)...

(8) YUSOP & SAIMAN DAY OUT!!!

Adoi masuk jer cter ne aku dh start ngtuk la pulak..ish2! esok jer la aku sambung laie(lagi)...


No comments:

Post a Comment