Monday, May 10, 2010

kembali menggegar~

hi semua!!!!

lama giler kite xbersua dan aku mengomel2. bukannyer xder story nak diupdate(in fact terlampau banyak) bnda yg berlaku just xtau la aku ne pelik cikit...mood cpt swing n sumtimes im not ready to share ma story la kot..ahahahha(dh tue apa paedahnyer ko wat blog huh????)

skunk ne aku dduk menetap dirumah sepenuh masa menghabiskan masa terluang bersama keluarga n erika santoso(kucing belaan) yg mendapat nama sempena cerita "ROSALINA". Dah seminggu badan sakit2 n letih jer,nak kata wat keje2 berat seperti berkebun,bertani,berniaga mmg jauh sekali tp xtau knp bdn rase seperti dilanyak2..mungkin sudah tibe masanyer untuk diservis kot

erm, klu nak mngomel 4sure aku xtido malam ne kung just cikit2 dulu la yer(suara hati:'hai jgn jd mcm post cont... sudah la smpi skunk xabes2 cter dia")...ahahahaha,aku pun dh lupa countdown tue!!! sigh* okieh so skunk just nak berkongsi rase bahagia sbb baby HARITH dh lahir...NCJ808,wlupun no yang sebenar laen tp care gak la.. xder bnda sgt pun dh wat kat dia just hari tue gie tinted kan harith kat kedai make-up...happy jer tgk dia smart2.so skunk mmg cikit2 pikir bout dia dulu(cis konon minah kete la tue-wuueeekkk perasaan)

well yang laen ader la serba cikit yg terjadi....malas la nak pikir sb skunk aku berada dlm fasa xmengambil tau n letih! penat memanjang jer so malas nak serabut kan kepala so its time 4 holiday baby!!!! yeah3, lusa mau berangkat ke ACHEH..takut gak sbb td baca berita ader gegaran berlaku so hopefully everythng going well sbb xsnggup nak mengulangi tragedi Tsunami ketika berada di BANGKOK dulu-serik n ngeri !!!

so aku rase dh masa utk mintak diri dr ngomelan xseberapa ne sbb nak smbung keje edit2 gambar...xla power mana pun,masih belajaar tp menandangkan ini keje adik aku(nasib baik ko sowang je adik aku) so terpaksa la gigih kan diri berusaha memberikan yang terbaik

so guys out there...luv ur sibling n keep in touch later. hope sangat aku mampu menaip blog selalu agar idup n ader gak la tujuaan blog setan69 nie...chiow n salam!!!!

p/s: kali ne tulisan warna merah sbb semangat baru membara2!!ahahhahaha :P

No comments:

Post a Comment